آیا تحولات در بازار اهن ادامه دارد
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، از ابتدای هفته جاری هر روزه شاهد تغییراتی در بازار آهن آلات هستیم. در این تغییرات عوامل متفاوتی دخیل هستند که هر روزه به این عوامل افزوده می شود تا بازار اهن بهانه ای برای افزایش قیمت داشته باشد. طی چند روز اخیر سخنرانی رئیس جمهور امریکا مبنی بر خروج از برجام و اعمال تحریم های سنگین علیه ایران یکی از عوامل بوجود امدن نوسان در این بازار بوده است. عامل دوم افزایش قیمت اهن سخنرانی وزیر امور خارجه این کشور می باشد که در گفتگویی از توافق دوباره این کشور با ایران خبر داد. اما ان ها برای بازگشت به برجام شرط هایی را برای ایران گذاشتند که بسیار سخت و غیر قابل پذیرش برای کشور بوده است. با توجه به این اتفاقات طی روز های اخیر شاهد افزایش قیمت در بازار آهن و فولاد بوده ایم.

شنیده ها حاکی از نزدیک شدن به عامل سوم ایجاد نوسان در بازار اهن می باشیم. به عقیده بسیاری از کارشناسان در نیمه دوم ماه رمضان بازار اهن تحرک می یابد و احتمال افزایش قیمت ها وجود دارد. این اتفاق رواله هر ساله این بازار بوده و طبق تجربه در سال 97 نیز شاهد این افزایش قیمت خواهیم بود.

خبر های بازار اهن حاکی از پیروی کارخانه های میلگرد سازی از یکدیگر می باشد. طی دو روز اخیر شاهد افزایش قیمت میلگرد اجدار در بازار بوده ایم. اما بررسی ها نشان می دهد که در هر روز تنها سه تا چهار کارخانه قیمت هایشان را افزایش داده اند و در روز بعد کارخانه هایی که قیمت را افزایش داده بودند در حالت ثبات بسر برده و دیگر کارخانه ها اقدام به افزایش قیمت می کنند. در حال حاضر کارخانه های پرشین، نیشابور، هیربد و میانه قیمت هایشان را افزایش داده اند و دیگر کارخانه ها ثبات قیمت اعلام کرده اند.

براساس خبر های منتشر شده، وضعیت بازار اهن الات تا اواخر خرداد ماه به همین روال خواهد بود و تا اطلاع ثانوی شاهد ارامش در بازار آهن نخواهیم بود.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: